امام‌جمعه سبزوار گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور گسترده مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه برپا شد، قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین در تداوم مقاومت جانانه در برابر تجاوز صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۱۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، صبح امروز هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار در سبزوار با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند. آیت‌الله غلامرضا مقیسه در جمع راهپیمایان در نماز سیاسی عبادی جمعه سبزوار اظهار کرد: این راهپیمایی باشکوه علاوه بر اینکه نشانه انزجار مردم از رژیم صهیونیستی است پشتوانه بی‌بدیل را برای مجاهدان خط مقاومت در غزه و ملت غیور فلسطین فراهم می‌کند.

 وی افزود: جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، موجب تقویت جبهه مقاومت اسلامی و زمینه‌ساز افول و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

 امام‌جمعه سبزوار همچنین با محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به‌شهادت‌رساندن تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی، بیان کرد: دشمن با این اقدام تروریستی تلاش داشت پای ایران را به جنگ فراگیر در منطقه خاورمیانه باز کند تا به این بهانه پرونده‌های موجود خود با حزب‌الله، حماس و ایران را با کمک غرب ببندد.

 آیت‌الله مقیسه اعلام کرد: اما هر بار پس از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و ترور فرماندهان ایرانی، قوه عاقله در تهران صبری راهبردی را پیشه کرده است و ایران جواب اقدامات این رژیم را با اقدامات شجاعانه جبهه مقاومت در منطقه آماده نموده و در زمان مناسب سیلی محکمی بر چهره کریه رژیم صهیونیستی خواهد نواخت.

 وی ادامه داد: در شرایط کنونی هرگونه اقدام احساسی و درگیری مستقیم از سوی جمهوری اسلامی حکم نجات صهیونیست‌ها از باتلاق فرورفته را دارد؛ لذا در این شرایط همچون همیشه حفظ وحدت و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی کل قوا امری لازم و ضروری است.

 مردم روزه‌دار سبزوار امروز پیش از نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با برپایی یک راهپیمایی، ضمن حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه، در شهر و روستاهای شهرستان انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها